مزایای جراحی بینی
نوشته شده توسط : خانم نویسنده

چرا مردم عمل بینی انجام می دهند؟

جراحی بینی در اصفهان بیشتر به عنوان جراحی بینی شناخته می شود. گاهی اوقات به آن تغییر شکل بینی می گویند. در کنار بزرگ کردن سینه و لیپوساکشن، یکی از رایج ترین عمل ها در ایالات متحده است. از طریق جراحی بینی، افراد می توانند از طریق جراحی به هارمونی صورت مورد نظر خود دست یابند. همچنین می تواند انواع بیماری های صورت را درمان کند، از جمله:

پیازی، نوک بینی بزرگ یا قلاب دار است
سوراخ های بینی بزرگ یا رو به بالا
بیرون زدگی یا فرورفتگی پل بینی
بینی نامتقارن
افراد به دلایل مختلفی از جمله موارد زیر جراحی زیبایی بینی انجام می دهند:

مشکلات تنفسی - انحراف دیواره بینی باعث مشکلات تنفسی می شود. گاهی اوقات به این حالت افتادگی سوراخ بینی می گویند. باعث خروپف مزمن می شود. اگر به درستی درمان نشود، ممکن است باعث مشکلات سینوسی شود. مشکلات سینوسی بیماری های شدیدتری هستند که ناشی از انحراف دیواره بینی است زیرا باعث عفونت سینوسی می شود. از طریق جراحی بینی می توان این مشکل را به سرعت حل کرد.

حوادث - ورزشکاران اغلب در معرض خطر شکستگی هستند. از آنجایی که آنها همیشه در تماس فیزیکی نزدیک با سایر بازیکنان هستند، در معرض خطر شکستن بینی خود هستند. افراد همچنین در صورت درگیر شدن در جنگ یا تصادفات خودرو در معرض خطر آسیب بینی هستند. برخی از افراد به دلیل شکستگی بینی تحت عمل جراحی بینی قرار می گیرند. این نوع جراحی می تواند به راحتی مشکل بینی را حل کند.

اعتماد به نفس - برخی از افراد از نوع بینی که با آن متولد شده اند راضی نیستند. مواقعی وجود دارد که احساس می کنند بینی شان خیلی بزرگ است. افرادی هستند که فکر می کنند بینی شان برای صورتشان خیلی کوچک است. افراد به خصوص آنهایی که به خاطر بینی خود مورد تمسخر قرار می گیرند، برای رسیدن به اندازه و فرم دلخواه بینی خود تحت عمل جراحی زیبایی بینی قرار می گیرند. در نتیجه اعتماد به نفس آنها افزایش می یابد.

 

مزایای جراحی بینی

برخی از مزایای آن عبارتند از:

تناسب - بینی یکی از نقاط مرکزی صورت است. ممکن است مواردی وجود داشته باشد که بینی باعث عدم تناسب در صورت شود. مواردی وجود دارد که بینی برای صورت خیلی بزرگ یا خیلی کج است. جراحی بینی می تواند این عدم تناسب را اصلاح کرده و هارمونی ایجاد کند.

بهبود تنفس – جراحی بینی همچنین می تواند به بهبود بیماری های تنفسی کمک کند. می تواند مشکلات ساختاری بینی را برای حل مشکلات مربوط به جریان هوای بینی حل کند. اگر بینی به دلیل تصادف یا آسیب جسمی آسیب دیده باشد، این روش می تواند آن را برطرف کند. بینی برای بهبود بیماری های تنفسی بازسازی شده است که در نهایت منجر به خواب بهتر می شود.

اعتماد به نفس - در نهایت، جراحی زیبایی بینی می تواند بینی را متناسب با صورت کند. اعتماد به نفس او را افزایش می دهد زیرا از نتایج جراحی راضی است. این می تواند باعث تغییر مثبت در نگرش فرد نسبت به ظاهر خود شود و به او کمک کند تا اعتماد به نفس مورد نظر خود را داشته باشد.

 

اطلاعات بیشتر در سایت دکتر میلاد اعتمادی 





:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 دی 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: